Listopad
Na zajęciach koła majsterkowicza uczniowie ćwiczyli umiejętność obróbki drewna. W tym celu używali piły, tarników, pilników i dłut.
Na kolejnych zajęciach uczniowie składali drzwi do szafki, w której jest umieszczona szkolna drukarka 3D i wymieniali uszkodzone kółka w szafce ze szkolnej biblioteki. Podczas tych zajęć mieli okazję wykorzystać zarówno narzędzia ręczne (młotki, punktaki, wkrętaki), jak i elektryczne (wiertarko wkrętarka).
Na kole informatycznym uczniowie rozpoczęli pracę z robotami Photon. Zainstalowali aplikację na swoich smartfonach i korzystając z różnych trybów pracy, programowali ruch robotów na specjalnych matach. Uczniowie również zaczęli pierwszą przygodę z drukarką 3D. Na pierwszych zajęciach zapoznali się ze szkolnym sprzętem i wyposażeniem dodatkowym i dokonali kalibracji drukarki. Wykorzystując interaktywny monitor, przejrzeli propozycje projektów modeli 3D na kilku portalach.
Damian Adamek
Uczniowie klasy 2a na lekcji informatyki wykorzystali interaktywny monitor do nauki kodowania w ramch innowacji pedagogicznej "Zakodowani". Galeria zdjęć z zajęć.
Patrycja Bartman
Uczniowie z klasy 6a i 6c w ramach zajęć koła biologicznego korzystali z mikroskopu cyfrowego, przez który obserwowali budowę zewnętrzną zwierząt należących do stawonogów - biedronek i pąkli (ich wapiennych pancerzyków).
Agnieszka Liszka
Uczniowie klasy 5a korzystali z monitora interaktywnego podczas lekcji języka angielskiego. Uczniowie grając w gry językowe powtarzali słownictwo dotyczące sportów.
Agnieszka Bagińska
Uczniowie klasy 8c na lekcji fizyki omawiali elementy obwodu elektrycznego oraz łączyli je z wykorzystaniem stacji lutowniczej. Dodatkowo poznali zestaw mikrokontrolerów i płytki z elementami obwodu elektrycznego.
Donata Staszek-Piętek